Alla inlägg under december 2008

Av Amanda - 3 december 2008 17:13

Tjaaaosan <3

NU sitter jag och "lanar" med hannah,
vi chattar , bdb , och lite annat x'D
käkat rollo som fan x'D
AS många var ...... feta lr vad ?  - AAlltså rollorna ;>
<3








Vi lanar på vårt egna sätt x'DDruckit cola för att hållas oss vakna,fast det är daag x'D Höhöhöhöhöhöhöhöhöhö ;D <3You Are The Music In Me ,

lyssnar man åxå påå ^^ :D

Naaaj , nu skaah vi forsätta ''lana'' hon och jaaaah x'D


Pözzar&kramar , En ''lanare'' vid namn Amanda.

Av Amanda - 2 december 2008 11:15

Hallå , <3

Skolan först sen när ja kom hem

va ja as trött så såg på film sen datorn.

Var tywp borta vid onoff

Fast när vi skulle gå hem blev de tywp mörkt xD

"plöpp på dej!" XD bääst jueh ? <333

Ugly betty ikväll :D

kanal 5 , 20;00.

Sedan brukar ja kolla på ett program på Disney till halv tio,

sen lyssnar ja på musik och läser elr nåt sånt ^^

Gick upp kvart över sju idag,

kollade på skägget i brevlådan coh åt frukost.

Sedan titta ja på andra program,

fiiiixa mig sen.

På tisdagar har vi spanska :P

så då är vi på Vallhalla.

Vi hade prov

på färgerna

Det gick jättebra :D

Kram, Amandaah

;D

Av Amanda - 1 december 2008 20:19

 HajHaj på er!


först skola ;s hemkunskapen ägde asså! vi skulle städa. nellie och jag fick värsta dampet! fan vad vi skrattade asså :D kom på massa roliga namn ;p <3 sen kollade vi på film sista timmen. Fucking åmål hette den. -sådär- efter skolan blev det maja ett tag. mke skratt! åkte in till stan en sväng för hon skulle köpa en klänning som hon ska ha på avslutningen imon (: jätte fin gullet! <3
sen ringde jag bella, behövde snacka med henne lite. allting händer ju så fort! så snackade med henne ett tag. sen hemåt. när jag kom hem kom jag på att vi skulle ha med oss godis till skolan imon ;o så fick gå och köpa de. sen ringde linn, pratade med henne ett litet tag (: hihi, vilken bra idé du hade! ;D <3


// Puss Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards